čtvrtek 13. srpna 2015

Borůvkové pokušení




Dnes jsem měla chuť na něco dobrého, ale v tom
 vedru se mi nechtělo postavit k troubě.
Vlastně se mi nechtělo vůbec nic, ale
nakonec jsem se pustila do nepečeného dezertu.
Naštěstí jsem měla doma v lednici dostatečnou zásobu
vhodných surovin, protože do obchodu se mi také nechtělo :-)

Budeme potřebovat:
balíček piškotů, borůvky (může být i jiné ovoce),
2 lžíce třtinového cukru, 1x mascarpone,
2x zakysanou smetanu a 1 x bilý jogurt.

Mascarpone, zakysanou smetanu a bílý jogurt
pořádně promícháme se dvěma lžícemi třtinového cukru
(může být i normální cukr a množství upravte podle
sebe jak máte rádi sladké).  A teď začneme vrstvit, nejdříve piškoty,
potom krém, pak borůvky a opakujeme.
Abychom nemuseli čekat, než se dezert rozleží (což já určitě
čekat nechtěla :-)) je dobré piškoty lehce namočit např.v mléce.
Z tohoto množství jsem měla šest skleniček o obsahu 290 ml.





A tady vám ukážu starý tácek, který jsem ozdobila ubrouskovou 
technikou. Tácek tak bude ještě chvilku sloužit :-)


9 komentářů:

  1. Aničko, skvělý dezert do těchto horkých dnů a ještě k tomu moc krásný tácek ♥ Přeji krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Aničko, tác je moc hezký a dezert musí chutnat každému, vypadá skvěle. Taky moc ráda dělám dezerty do skleniček.
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Anny, vypadá to mňamózně :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Aničko ten dezert vypadá moc dobře určitě vyzkouším, a tácek je super! Krásné dníky! Luďka.

    OdpovědětVymazat
  5. Hm, nějak se mi ztratil komentář :( Tak ještě jednou :) Parádní dobrota, Ani! Děkuji za sdílení a krásné dny :) Jola

    OdpovědětVymazat
  6. Piju si ranní kávičku a koukám na blogy a teď jsem dostala chuť na něco dobrého, jenže to nějak z toho monitoru nechce vypadnout :-))) a tak jen tiše závidím (v mrazáku už borůvky nemám a na zahradě uschly), napadlo mě, že použiju ostružiny, ale ty si včera otrhala dcera, tak nic :-(

    OdpovědětVymazat
  7. Jé, děláš mi chutě:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Udělala jsi mi chutě.
    Tácek je moc pěkný, ještě dlouho ti bude dělat parádu.

    OdpovědětVymazat
  9. Moc se mi líbí taky skleničky ve kterých dezert vypadá přímo úžasně ♥ Iva

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu na mém blogu a milé komentáře. Anna